utorok 11. decembra 2007

Filmovzhliadanie

Po dlhej dobe som dostal chut na dobry film...a kedze v sucasnosti mam toho na praci dost (zacat sa ucit na statnice, zacat pisat bakalarku...) tak pozret si rovno dva filmy bola skvela zamienka na flakanie sa. Takze pozrel som Eastern Promises a American Gangster. Eastern Promises podla ocakavani fajn...uz len kvoli tym super tetovaniam co ma ten sofer...dokonca som vahal ci nedam 5* ale uz samotne vahanie je dovod na neudelenie + poslednych nejakych 15 minut ma presvedcilo ze dam iba 4*. Ale fajn film, jedna scena fakt vydarena aha spravil som aj screenshot...to sa fakt blizi az k scene s uchom z Reservoir Dogs od Tarantina.

$$OBR299419$$

American Gangster - trochu ma odradzala skoro trojhodinova dlzka filmu ale bola to neopodstatnena obava...taktiez fajn 4* film, pekne je na tom ze je to podla skutocnych udalosti - o mafianovi Frankovi Lucasovi sa docitate aj tu na wikipedii napr.

No musim sa pochvalit za dobry vyber teda, dnesne filmove popoludnie bolo vydarene.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára