nedeľa 6. januára 2008

Pojde bazalka dole?

Riesim vaznu existencnu otazku...otazku zivota a chuti!Bazalka totiz uz nejako nerastie, skor naopak...scvrkava sa, straca sviezost, farbu - ako stari ludia. Asi sa ani niet comu divit kedze to je zevraj jednorocka - tak asi odchadza do vecnych lovist. Zaujimalo by ma podla coho vie ze je koniec - podla fotoperiody alebo to ma v genoch? Lebo v prvom pripade by som jej mohol prisvietit kludne ale v druhom no chance. Takze aj ked je bazalka skutocne vkusnou ozdobou mojej kopky bordelu nazyvanou aj pracovny stol - skonci asi v peste. Mnam-Mnam. Ale rozlucka to bude skutocne tazka lebo mne sa to fakt paci...z hnoja, spomedzi skript rasi zivot, prediera sa tazkym prostredim pricom aj napriek nesmierne tazkemu osudu posobi stale majestatne a hrdo. Ach no ved sa pozrite :

$$OBR305942$$

3 komentáre:

  1. ten sobik?
    ten slonik?
    ta ruzova penazenka?

    LOL
    :)

    inak ja som sa snazila si sama vypestovat vlastnu bazalku len chudatka male rastlinky mali ani ne pol centimetra a skapali :-( a tu co som mala vonku tak skor nez som ju stihla presadit tak zmizla uplne s burinou a hentu by si mal otrhat a spapat so salatom :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To neni penazenka, v tom nosim drumblu...ehm no to som sa moc neobhajil teda ale co uz.

    Salat ne, ked uz tak to pesto - skusal som uz taku mini verziu z par listkov ako natierku a bolo to vynikajuce aj ked som to uplne pokazil takze urcite domace pesto...ale neviem, stale vaham... :(

    OdpovedaťOdstrániť