streda 20. augusta 2008

Kombinacie jedal

Urcite niektori poznate tie chvile ked mate chut zjest hocico, hlavne ale rychlo. Tu sa budem snazit priebezne si zapisovat moje recepty ako vychodiskovy material pre sledovanie mojho mentalneho stavu.8.8.2008
  • Toast s maslom, lososovou pomazankou a jahodovo-mangovym lekvarom = gurmanska extaza!
3.4.2008
  • chleba s horcicou a lekvarom = delikatne!
20.4.2007
  • cokoladovy zajac naplneny klobaskou = skutocne vynikajuce, nerobim si srandu!
8.1.2007
  • Pecene maso, syr po zaruke, jahodovy jogurt = i muzi maji sve dny
9.6.2006
  • Orieskova cokolada, syr parenica, sunka, salama = dnes sa vytiahol tazky kaliber...
20.05.2006
  • Syr Eidam, nejaky salam, gumeni medvidci = supeeeeer
11.04.2006
  • Bambino syr, mila keks a kofola = po dlhej dobe
29.12.2005
  • Shake z tvarohu, mlieka a kakaa a do toho chleba vo vajci s cesnakom a cibulou = zvlastne...
8.12.2005
  • Gin+Tonic+Cokolada = Rokenról
2.12.2005
  • kokosove rezy a syr niva
  • kokosove rezy a syr bambino (eňo ňuňo both)
1.12.2005
  • toastovy chlieb, horcica, sardinkova pomazanka, salam, cibula, niva syr = toto je celkom normalna kombinacia, ani neviem naco to sem pisem...nevadi.
30.11.2005
  • Kinder mliecny rez a bambino syr = uplne bozske divim sa ze to takto spolu nevyrabaju original!
23.11.2005
  • rozok, syr, pasteta, kecup, salam a smotanovy jogurt jahodovy = pohodicka
  • rozok, syr, salam a horka cokolada = onicom
  • tatranka a pikantna pasteta alebo nejaka zmeska na hrianky, neviem co to bolo ale bolo to dobreee = famozne

13 komentárov:

  1. Ok, ja pridam take jeden u nas oblibeny barovy:
    Sex on the Beach-
    1,0 oz vodka...0,5 oz Midori...0,5 oz Peach Schnapps... 1,0 oz Pineapple Juice...1,0 oz Cran juice.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. akoze mne stacilo sejk a k tomu cesnak s cibulou??? tebe by mal niekto pomoct.... vedia o tom vasi????

    OdpovedaťOdstrániť
  3. point : neviem sice co je midori a cran (cran = crannberry? brusnicovy dzus?) ale tak pripada mi to oproti tym mojim kombinaciam celkom normalne :)))

    integra : nevedia...a nebud konzervativna, treba papat vsetko...
    + pocul som aj o ooovela horsich kombinaciach! napriklad chleba natrety zubnou pastou a podobne

    OdpovedaťOdstrániť
  4. chleba so zubnou pastou? :) to nemysis vazne... Inak, moja priatelka tiez oblubovala taketo kombinacie, lenze ona bola bulimicka...
    ja odporucam vianocku s medom a sunkou, to je fakt lahoda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. milan sorry ale mne tato rubrika pride dost trapna

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pretoze nie si sposobily tomu pochopit, pre vacsinu ludi je to nadindividualna rubrika, cize pre individum ako ty nedosiahnutelna. Mozno casom ziskas viac cnosti potrebnych pre pochopenie...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. prosím ťa milan sa uvedom.písať tu aku kombináciu zjesť? ja viem že je to kazdeho vlastna vec ale načo o tom písať a nedajbože sa tým chváliť, a písať aby to nekto okoštoval?ved to je uplne trapné.radsej keby si napsal o pocitoch ako sa citis pri skuskach by to bolo asi viac rozumnejsie ako pisat o takýchto kravinách.. skusa sa nad tým zamyslieť ci to ma zmysel

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nepisem aby to niekto kostoval...v uvode pisem ze to je "vychodiskovy material pre sledovanie mojho mentalneho stavu"
    A zmysel to ma ale ty ho nechapes, precitaj si este raz predchadzajuci komentar o sposobilosti...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. dobra kombinacia:
    hurka vymacana v zabom slize s debrecinkou a k tomu cychlida na diváni s prisavnikom vymocenym v kompote s leknami a zavaranymi chrastami

    OdpovedaťOdstrániť
  10. to si ale inak robiš srandu ,že???(citim sa ako blondína ked sa pýtam taku otázku..)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nie nerobim, na tom neni nic vtipne to je labuznictvo, uzivanie si zivota...

    OdpovedaťOdstrániť