pondelok 22. decembra 2008

The New Beginning

Konecne mam fotak, canon 450D - je to digitalna zrkadlovka takze sa ako keby znova ucim fotit...a ze sa este mam co ucit :( Dneska taka mala prechadzka ked prestalo prsat...viacmenej som len chcel otestovat objektiv Sigma 70-300 APO...ale nakoniec to bolo pre mna aj celkom poucne.

Vrana

Livin in a street

Plot

3 komentáre:

  1. dobra volba, ja fotim na stary 300D a stale si hovorim, ze fotak je lepsi ako som ja fotograf:) tu je par fotiek z mojej produkcie: http://focus.ine.sk
    BTW: ake skla mas k nemu?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No zatial okrem tejto sigmy 70-300 uz len kitovy 18-55 IS...v najblizsej dobe este chcem dokupit superlacny canon 50/1,8 nech mam aspon jeden kvalitny svetelny objektiv.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten canon vrelo odporucam. Ja som siel svojho casu rovno do 50 mm so svetelnostou 1,4 a akosi sa mi odvtedy nechce nasadzovat setovy objektiv (ja mam este bez IS), tele mam podobne + na sirku sigmu 10-20

    OdpovedaťOdstrániť