pondelok 9. februára 2009

Aspon nejake filmy

Vobec sem nepisem...ano som si toho vedomy...co uz - tak dnes aspon nejake filmy co som v poslednej dobe videl. Reku kuknem si nejake filmy z oskarovych nominacii. Pozrel som Gran Torino, Slumdog Millionaire, The Curious Case of Benjamin Button a uplna paradicka, vsetkym som dal 5*...ozaj sa mi pacili...dost. Nespominam si ze by som po minule roky zazil nieco podobne. Neviem ci ma zmysel k filmom pisat nieco viac, snad len take drobne postrehy:
pri Gran Torino ma prekvapilo ze dostal "iba" nominaciu za najlepsiu piesen, pri Slumdog Millionaire zaujalo ze je od rezisera Trainspottingu a nakoniec pri Buttonovi som mal taky zvlastny pocit...ze aj ked mi tam niektore veci vadili a boli tam dake chybicky...nedokazal som nedat plnych 5*...pekny film.
Mal som taky zvlastny pocit po tomto filme, neviem preco ale nieco podobne ako pri Tarkovskeho filmoch, aj ked je to daco uplne ine...ale vyvolalo to vo mne podobne pocity jednoducho.

A maly bonus na zaver, tento film sice na oskara nominovany nebol ale videl som ho tiez nedavno. Takisto dostal odo mna plny pocet hviezdiciek a hodnotim ho ako najsialenejsi film co som kedy videl. Fakt sila! "TAXIDERMIA" Niekto mi to poradil ale uz si nepametam kto, ak to nahodou citas tak sa prihlas :) Kazdopadne dik za tip, brutalny film...som to siel pozerat s tym ze je to nieco o drogach, daco psychedelicke...som si to mozno z niecim pomylil ale daleko od pravdy som nakoniec ani nebol kedze toto mi pripadalo ako ucinky dakych drog...sialeny trip toto dielko naozaj, vyskusajte ak sa nebojite.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára