sobota 10. októbra 2009

HUP

Preco by nadpisy prispevkov mali mat nejaky zmysel? A preco by mali mat zmysel prispevky?
Od Moblog
Preco by mali mat fotky daky zmysel...ale tato nahodou zmysel ma, je mozne ze nieco vas v jednu chvilu tak pobavi ze nasledkom smiechu ste takmer neschopny si to odfotit a v iny okamzik to uz vobec smiesne ani zaujimave nie je? Ale ano, samozrejme je to mozne...
Pridal by som este dve zaujimave fotky z mobilu - cloveka v plynovej maske co som stretol v bare a ucho ala mona lisa:



Vcera som inac tento prispevok chcel nazvat "Sprava virtualnym integrovanym integritam" a spomenut v nom aj ze som vymyslel nove slovo: "deliciozny" (totiz mal som v krcme strasne dobry langos a ziadne slovenske slovo nevystihovalo uspokojivo jeho kvality) ale vyspal som sa z toho...

Ale predsa len, aby tento prispevok mal nejaku pozitivnu informacnu hodnotu...ehm alebo aspon neutralnu...tak vam prezradim ze dnes je celkom vynimocny den: minimalne po 20tych rokoch je v telke co pozerat! Najprv ten futbal - mozno postupime na MS kde sa mozno ani nebudeme muset za nas vykon hanbit aj ked sa toho obavam nuz ale ked uz inac nedaju tak nech idu...
Sucasne s futbalom ide na dvojke Zdroj co vyzera celkom zaujimavo a asi si to nahram. No a potom fantasticke filmy Neviditelne deti a Jackie Brown ktore som uz videl a asi ich pozrem znova. Na tom ze dobre filmy davaju neskoro v noci sa uz nepozastavujem, ludia co to maju na starosti su kokoti a to myslim osobne...ked to nahodou cita clovek co to ma na starosti: si uplny kokot!

Na zaver este tip na zaujimave video... Takze samotaz neskoncila ale pokracuje na trochu inej adrese - este ze to po par tyzdnoch aj oznamili. To video je podla mna uplny skvost, nie len na slovenske ale aj svetove pomery! Zasluzi si preto byt kvazi samostatne a nie v obvyklom prispevku s milion inymi videami ktory pride za par dni.

6 komentárov:

  1. nenapisal som tu nahodou komentar ktory tu neje?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ok napisal, len to dajak nedoslo az sem, taze k HUP, je to za prve excelentne slovo. vdaka za objasnenie problematiky okolo nadpisov, obsahy uz mam vyjasnene. myslim ze take komentare su nezmyselne uz davno, len spravne uplatnit tuto teoriu vie malo ludi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S odstupom casu ma napada ci to slovo HUP nie je myslene skor ako daka skratka, skusim to zistit...ale tak dakujem za komentare, som rad ze aj niekoho ineho tato neproblematika zaujima :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neverim ze si stretol naozaj typka v plynovej maske!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ved je tam odfoteny, comu neveris :) Mam to aj na videu tusim...

    OdpovedaťOdstrániť