pondelok 22. marca 2010

Pesnicky z filmov

V poslednom case som mal pri vybere filmov celkom stastnu ruku...a v niektorych boli skutocne uchulahodiace (wow existuje taketo slovo?) skladby, vybral som tieto tri ktore mi spravili fakt radost:
Najprv neskutocna pecka povodne od Boba Dylana z Natural Born Killers ale v tomto pripade vo filme The Boys Are Back v podani Carly Sakrezyovej pardon Bruni ;) Ostatne pesnicky na OST tiez fajn...



Dalsia vec z filmu The Perfect Storm ktory som si pozrel iba kvoli tomu ze som cital knihu...a tu som zas cital len kvoli tomu ze moc inych v anglictine doma nemame. Kniha ale hlavne film vsak milo prekvapili, zazival som normalne morsku chorobu doma :) No a zaverecna skladba akoze wow:



Ako tretiu som si dovolil zaradit taku mensiu haluz, cez vikend som pozeral prvy slovensky farebny film - Rodna Zem (aj bez vlasteneckeho zakona). Co dodat k tomu filmu no, som urcite rad ze som si ho pozrel...a som urcite nerad ze AJ do neho sa priplietli sudruhovia a sudruzky so sialenou ideologiou a povinnymi zabermi na traktory, vystavane elektrarne a stastnych druzstevnikov :) Zabery na krajinu boli neskutocne krasne, ja sem davam ale najlepsiu traktoristku na druzstve Zofku :)

2 komentáre:

  1. heh, to posledné :) jak si krútil fúzy (pántik?) toľko optimizmu
    asi si to kuknem tiež

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ja som to pozrel preto lebo to davali v telke...neviem ci zozenes ale oplati sa to podla mna kuknut - aj pekne zabery, aj nezmyselne zabery, aj sa pobavi clovek, aj zamysli...sirokospektralny kulturny zazitok... :)

    OdpovedaťOdstrániť