sobota 25. septembra 2010

Septembrove sviatocne vyprazdnenie

Tak po dlhej dobe opat zbierka zaujimavych a vtipnych veci na ktore som narazil...najprv ale jeden oznam: Rómska komunita sa sťažovala v STV, že je málo relácií venovaných menšinám.
Vedenie STV sa preto rozhodlo vysielať reláciu "Polícia pátra" dvakrát denne.

OK, zacneme strasne milym obrazkom zo ZOO a strasne poucnym obrazkom o nabozenstvach...

Pokracujeme genialnym videom o stave sucasnej popularnej hudby - chalani zahraju asi milion znamych pesniciek pomocou styroch akordov :)

Pri tomto som sa najprv neskutocne rehotal ale potom som samozrejme uznal ze ide o velky talent...cinsky chlapec zaspieva I will always love you este lepsie nez Whitney Houston...

Piloti stihaciek sa bavia tym ze preletia pekelne nizko...

Pista Lakatos a PLTKA - kto nepozna ako Marian Cekovsky imituje cigosov tak nech to rychlo napravi, perfektne...na youtube najdete viac podobnych videi...

Super vtip v podani Izera...

Nejake tie opticke iluzie...

Toto je vyborna vec! S podobnym kolotocom pre deti mam svoje skusenosti aj ja - tychto borcov napadlo dat tomu motorovy pohon...skvely napad :)

Jedna z mnohych FAIL COMPILATION - ale fakt vydarena!

Brutalne namakana projekcia na budovy...pani su umelci!!!

Nesudte prilis rychlo alebo velmi vydarena seria reklam...

Zabijacky zjazd na biku...super video a vydareny hudobny doprovod - tu pesnicku mam strasne rad...aj tu povodnu interpretku ktorej hlas je v nej vysamplovany, viete o koho ide? :) Ja som na to prisiel v podstate zcista jasna az po hodne dlhej dobe co som ten song poznal...

Poznate Meliska? Snad ano...toto je vyborny remix...sialenstvo!

Vynimocna kreativita vandalov...akoze ja som slusny bezuhonny obcan ale pred tymto klobuk dolu :)))

Dajake jedenie melonu na cas...neviem ale ono mi to pripada vo svojej prapodstate neskutocne smiesne, strasne som sa na tom rehotal...

Srdcervuci prednes Heal the world od 4 rocneho dievcatka :)

Trosku nebezpecny for ale nemozem si pomoct...rehotal som sa spolu s nimi :) Ide o trochu ine vyuzitie airbagu...

Schvalne ci poznate zamestnanie o ktorom takmer nikto nevie...

Ambiciozny mroz...neuveritelne (treba aj zvuk)!

Jeden starsi rozhovor s clenmi skupiny chikilikitua - ked mate radi tychto recesistov tak si to nenechajte ujst, ohromne vtipne obcas!

No a na zaver jedna fajnova flash namotavka ;) 

1 komentár:

  1. vynikajuce jak furt
    vypichujem 4 akordovy pop a fail kompilaciu
    chikiliki je klasika

    OdpovedaťOdstrániť