sobota 8. januára 2011

Tresty pre moderatorov

Pozeral som dnes chvilu The Doha Debates na BBC, tema bola Freedom of Speech - popularna to tema momentalne ako medzi arabmi tak aj madarmi :) Co ma uplne najsamviac sokovalo bol fakt ze moderator diskutujucich prerusoval a daval im lehoty napr. "este 15 sekund a koncis", "skoncil si uz viac nehovor, nemame na teba cas..." cize tie nechutnosti co s radostou robia niektori slovenski moderatori u ktorych ma absolutna neschopnost neprekvapuje, lenze v BBC ako baste kvality???
Ja som inac pomerne liberalny, mierumilovny a pokojny clovek ale za taketo nieco by som moderatora s okamzitou platnostou vyzliekol z obleko-uniformy, odnal mu sluzobny mikrofon a novinarsky preukaz, postavil ku stene a zastrelil...V PRIAMOM PRENOSE...BEZ MILOSTI!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára