piatok 2. septembra 2005

300

Na csfd.cz som ohviezdickoval film cislo 300. Neni to moc ale zas nie som tam registrovany dlho takze...take pekne jubileum. A pri tejto prilezitosti aspon par poznamok k niektorym filmom co som videl v poslednem case. Vsetko co pozeram a hviezdickujem inac mozte vidiet v mojom profile na csfd. Takze poporade :

Unleashed - Uplna pecka, dal som 5 * velmi sa mi to pacilo. Jet Li bol neuveritelny, pekny pribeh, super fighty - odporucam.

Revizori - Zo zaciatku som sa uplne tesil aky super film to vyzera byt, ani madarcina mi nevadila. O polky filmu som sa ale nudil...skoda. Inac to bolo myslene dobre, revizori vykresleni ako najvacsie socky sa mi pacili a spomenem si na nich pri kazdej ceste v MHD ale napriek tomu len 2 *. Skoda.

Ladder 49 - Na tento film som dostal tip, zevraj uplne skvele super musim videt. Plus som este vedel ze je to o poziarnikoch a ze tam hlavna postava a travolta exceluju. No - skvele to nebolo, ten pribeh a scenar sa mi obcas zdal celkom primitivny plus herecke vykony akoze neviem asi tomu nerozumiem ale ja som mal normalne nervy ked som ich sledoval. Strasne nieco. Ale pozor, na konci uplny sok - ziadny primitivny happy end ale celkom pekny aj ked smutny koniec. To sa mi fakt pacilo. Predtym som bral poziarnikov ako nejakych chlapov co sedia na stanici chlastaju a hraju karty a obcas zahukaju a spravia nejake cvicenie ale teraz ich fakt berem ako hrdinov. Vazne. Chce to odvahu vybrat si take povolanie. Ja by som nato nemal. 3 * - kludne mozem tento film odporucit, nebude sa asi pacit kazdemu ale je celkom fajn.

Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events - alebo Rad nestastnych prihod. Nikdy som o tom filme nepocul a preto ma uplne sokoval. Bez vahania som dal 5 * vobec nic mi v tom filme nechybalo a nemozem nic vytknut. Naopak skvele som sa bavil na postavach ktore stvarnoval Jim Carrey a v podstate aj na vsetkom ostatnom. Inac je to kategoria filmu Dobrodruzny / Fantasy / Komedia / Rodinny ale pritom je to smutne. Velmi smutne no skratka nic podobne som predtym nevidel, na mna to spravilo dojem.

Musa - Najlepsie na celom filme bola Ziyi Zhang kvoli ktorej som to aj pozeral. Inac film pre mna priemer uplny pretoze vsetky taketo filmy porovnavam s filmami od Yimou Zhang a to je potom tazke :)
3 *

36 alebo Valka policajtu - Dalsi film o ktorom som vobec nepocul a dalsi sok. Totiz som zvyknuty na kriminalky take tie nemecke co kukaju dochodcovia ale toto bola kriminalka francuzka a velmi dobra. Gérard Depardieu v ulohe zleho policajta ktoremu by ste najradsej vpalili gulku do hlavy bol perfektny.
Mimochodom reziser filmu je sam byvaly policajt a film je podla skutocnych udalosti. 4 * pretoze to pre mna nebolo uplne dokonale ale mozem urcite odporucit.

Potom som este pozeral Krstnych otcov - zatial jednotku a dvojku, dnes alebo zajtra pozrem trojku ale to uz snad kazdy okrem mna videl takze to asi netreba odporucat.

1 komentár: