utorok 6. septembra 2005

Dnes

Tak nieco tu zo seba vypotim...link na pekne fotky, ako sa mam a ako sa mi dnes pacil film Hotel Rwanda. Takze fotky - toto portfolio je od cloveka ktory snad ani neni clovek, tie fotky su uplne dokonale...uzasne. Vazne super praca.

Ako sa mam - nieco na mna asi leze, neviem som unaveny, nechuti mi jest...a tak nejak divne sa citim. Raz mi je teplo raz zima...divne.

Po vzhliadnuti filmu Hotel Rwanda som sa ale ponad tieto "problemy" povzniesol. Ten film na mna fakt zaposobil a prinutil trosku porozmyslat o svete. Teda nie zeby som predtym nad takymi vecami nerozmyslal a nevedel ale...proste good film 5 * som dal.
Neviem, ja som v zivote nikdy nepovedal ze horsie mi uz byt nemoze - ked ste to tvrdili alebo mate taky pocit tak si pozrite tento film a dostanete ranu medzi oci.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára