utorok 28. februára 2006

Chlpy na nohe

Pri citani knihy s vylozenymi nohami oproti oknu som ostal fascinovany chlpmi na nohe ktore oproti svetlu vyzerali naozaj zaujimavo. Nepodarilo sa mi to zachytit tak ako som chcel (nabuduce sa snad podari) ale trochu som sa s tym pohral vo photoshope a davam sem vysledok.       
       

Pre vacsi nahlad kliknite na foto.

4 komentáre:

  1. Jo to aj mna napadlo najprv...vlastne najskor som tomu skusal davat zelenu farbu ale takto sa mi to pacilo viac.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to perfektne... Aj ked nie dokonale, nebudem klamat, to sa nerobi... Hodne zaujimave, nekonvencne, take fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Uau som sokovany :) Dik
    http://galerie.zive.cz/showphoto.php?photo=8055&cat=500&ppuser=18311
    tuto sa to az tak nepaci ale tak aj tak je to ooovela lepsie hodnotenie ako som cakal za chlpy na nohe :)))

    OdpovedaťOdstrániť