sobota 4. februára 2006

Co dokazu dva antiviraky?

Dnes som mal ist otcovej kolegyni nainstalovat antivirak. Na prvy pohlad primitivna zalezitost, praskol som si nejake na usb kluc a nabehol som tam... Instalacia antiviroveho programu ale bola komplikovanejsia ako som predpokladal - zabudli totiz pripomenut ze im pocitac vobec nejde zapnut :) Resp. pri starte vzdy zamrzne.

Musel som vyzerat ako uplny profesional ked som si tam nevedel spomenut akym F-kom sa dostanem do nudzoveho rezimu. LOL potom to uz ale slo bez problemov, v nudzovom rezime som zistil ze tam maju dva antiviraky takze som oba odstranil. Na moje velke prekvapenie to bolo vsetko - cakal som viry, spyware ale nic. Pocitac bezal uplne super a perfektne rychlo. Ostal som dost prekvapeny sam som mal isty cas na PC dva antiviraky - vzdy som vedel ze to nie je vhodne ale ze by to mohlo sposobit az taketo problemy by ma v zivote nenapadlo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára