pondelok 1. mája 2006

Salsa

Po dlhej dobe (knoxdort a tuniakovy salat) opat receptarium. Tentoraz nieco viac palivejsie...salsaInspiraciu som hladal na www.labuznik.com ale kedze recepty a presne gramaze ingredencii su pre zeny - chlapi varia srdcom, tak som zafreestyloval a spravil to podla seba. Nechcem sa chvalit ale musim povedat ze sa mi to podarilo :)
Chutilo mi to viac ako minule v krcme kupene. Akurat som to trosku prehnal so stiplavostou, bol to celkom boj ale dalo sa. Akurat to neni vhodne k filmu lebo kvoli slzam nic nevidite a kvoli zvysenej frekvencii dychania nic nepocujete. Este stastie ze v chladnicke bola zachrana. salsaandbeer
Takze co som tam secko dal? Stavu s citrona, jarnu cibulku, cibulu, cesnak, chili papricky, chili korenie, paprikove korenie, papriku, paradajkovy pretlak, cierne korenie, bazalku, oregano, olej. Hm neviem ci som nieco nezabudol, no nespominam ci na viac. Ale ved to je nakoniec jedno - dajte si tam co mate radi! A skoro som zabudol - bolo to robene ako dip k chipsom. Inac samotne chipsy nejem ale takto + to pivko je to fakt super. Odporucam.

3 komentáre:

  1. a to sa nebojis, ze to bude stipat este raz? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Noo vies co po tom co som prezil pizzu Maffia v restauracii u majora zemana tak som si isty ze uz prezijem vsetko.
    Uz to mam za sebou celkom sa dalo :) Prave si idem dat co ostalo zo vcera so syrom...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. heh no schvalne som pozrel http://www.umajorazemana.sk a vidim ze uz tu pizzu ani nemaju v ponuke :) Preco asi??? :)))

    OdpovedaťOdstrániť