nedeľa 30. apríla 2006

Nova miska

Bonsaj je presadeny v novej, vacsej miske. Vyzera dost zle, akokeby prestal kvitnut...dufam ze to bude lepsie. Pridavam aktualne foto a tri super stranky.             
                  

Super stranky -
www.bonsaj.cz - kliknite na "Rok s bonsaji" a najdete fajn info o tom co robit kazdy mesiac.
www.bonsaisite.com - tiez super stranka, po anglicky. Hlavne ale maju uzasne forum kde je kazdy den plno novych veci. Dost zive forum, kvalitne, ludia ochotni...super. Presne toto som hladal, dufam ich skills mi budu napomocne.
www.artofbonsai.org - stranka kde su pokope asi najkrajsie fotky bonsajov. Ozaj uzasne, stoji zato si to poprezerat. Prebieha tam aj daka competition - dobry napad, o par desiatok rokov sa planujem prihlasit...

4 komentáre:

  1. ake ma meno? vyzera dost choro :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No neviem to isto ale pravdepodobne carpinus betulus cize hrab obycajny cize european hornbeam.
    Alebo myslis normal clovecie meno? no este som nerozhodol, mozno Jürgen :) Neviem, rozhodnem sa ked bude starsi...zatial ho volam strom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ale mal by si sa s nim mozno skusit rozpravat lebo sa mu asi malo venujes preto tak chradnie... ja mam jednu kvetinku, teda je to neco zelene a je to karol hubert, podla toho kedy som ho dostala.. ale moc sme si zatim nepokecali je velice nudny, ale aspon je teda zeleny

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ale ved ja sa s nim rozpravam, aj pozitivnu energiu mu posielam, hladkam ho po miske a rozmyslam ze mu zacnem aj pustat nejaku vaznu hudbu...
    Venujem sa mu fakt dost, vzdy ked idem okolo tak sa chvilku pri nom zastavim a kocham sa.

    OdpovedaťOdstrániť