utorok 18. marca 2008

Mliecne vyrobky a inekcie do hlavy

Prave som zjedol taku tu stvrtkilovu vanicku tvarohu...5 dni po zaruke. Mam nadchu takze citit som necitil nic a vyzeral ok, takze no problem. Ale nejde o to...Ide o to ze pri zaboreni lyzicky do tej mazlavej hmoty sa mi z hlavy vynorila spomienka na detstvo, ale brutalne ze hlboke detstvo...nejaky kamarat u babky mi vravel ze zjedol "milacika" (to boli take tie terajsie pribinaciky alebo take nejake (post)komunisticke jogurtiky) po zaruke a musel ist potom do nemocnice kde mu na eliminaciu smrtelnych nasledkov pichli velku inekciu rovno do cela! Si pametam ze sa mi to nezdalo, ale tak preco by si vymyslal, nie? :) Dost vystraseny som bol...nie len ze by som nezjedol nic po zaruke ale ja som sa bal celkovo jest mliecne vyrobky...sak co ked nahodou...riskovat ihlu rovno do cela? Brr, a co ked sa doktor pomyli alebo si kychne a zabori mi to rovno do mozgu? Nuz tak teda tolko k prijemnej spomienke, zacnem jedavat viac potravin po zaruke mozno sa vynoria aj dalsie. 

1 komentár: