utorok 4. marca 2008

Vydatna porcia

Papat treba aj keby na chleba nebolo...tak klikajte a bavte sa! Najprv taka mila fotka ktora ukazuje ze amerika uz je pripravena na cernosskeho prezidenta. Pre nechapavych, nevnimavych a neviem jakych - vlavo hore vzadu.

Dalsia pecka - Fartman! Strasne primitivne - vopred sa ospravedlnujem ale ku koncu pri tom valciku som uz plakal.

Ako zaobchadzat s dietatkom, novorodencom, batolatom, lezunom, ...?

Jesus Christ!!! Uff, dokonale!!! :)

Teraz mala lekcia bontonu. Ak sa chcete zachovat taktne a galantne, ocarit damu...tak povedzte : Vyzeráte čím ďalej, tým lepšie (a čím bližšie, tým horšie)

Toto opicie dievcatko ma strasne rozosmialo. Predstavil som si ako dojdem niekam na navstevu a po dome im lozi taketo nieco, no zaujimave.

Olympijske hry po japonsky! Klasicki, genialni japonci...fakt namakane...

Ruskaja vodka - super pesnicka, uz som ju dlho hladal.

Greatest card trick EVER - prekvapujuce ze niekto je ochotny dopodrobna vysvetlit a objasnit nieco taketo...toto ozaj stoji za to vidiet!!!

Video recepty...velmi prakticke.

Ako robit lepsie rozhodnutia...resp. robime my vobec nejake rozhodnutia??? Velmi zaujimave...

Strasne dobra fotka...v jednoduchosti je krasa...dokonale.

Household Injuries
- ten noz do predlaktia :)

To najhorsie z X-factor...uff freak show!

Originalne plysove zvieratka, roztomile...

Run DMC a Its Like That - slavna pecka, pametate si este na ten videoklip? Tuto je to troska prerobene...strasne to sedi!!!

Mamicka vzdy vie co je pre jej deti najlepsie ;)

Dzigi Dzabur a jeho prihovor...najma z prvej polovice som uplne nemohol...

Este taka chutovka - minule som tu daval odkaz na namakane male koniky lubi boh. Tak tuto je psytrance remix...

No tentokrat toho bolo fakt dost ale ked sa vam to nechcelo vsetko prezriet tak prichadzate o vela!!!

2 komentáre:

  1. našiel si dzigiho!
    to bbc bolo zaujímavé, hlavne ten posledný chlapík

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hej, dzigiho som asi aj nejako cez teba nasiel...cez satbox zeby? A ten chlapik no neviem co si mam o tom mysliet, snad to neni fake :) Ma aj vlastnu stranku http://deanradin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť