utorok 13. mája 2008

Zmrzlina

V penazenke plno nechutne strngajucich, tazkych a furt vypadavajucich drobakov (hura tesime sa na euro!!!) a po ceste zmrzlina...uzasna a zdrava prilezitost zbavit sa ich.
Drobaky boli skoro same jednokorunacky, dokonca aj nejake 50halierniky, to som uz dlho nevidel - pouziva sa to este vobec? Jak som to zratal tak som zistil ze az tak vela ich nebolo a ledva budem mat na dva kopceky...mal som tusim 16 korun, pocital som teda nejakych 7-8 korun za kopcek, tolko som tusim platil naposledy. Samozrejme ze zmrzlina ma stala 18 a ja som sa drobakov nezbavil. Zavery:

1. Drobaky ma seru a ako expert na ekonomiu (a vsetko ostatne) predvidam ze ma budu od januara 2009 srat este viac, ako expert na sociologiu (a vsetko ostatne) predvidam ze budu srat nie len mna ale veeela inych individui.

2. Zmrzlina je sakra draha, normalne ze za taku trojkopcekovu aku som zvyknuty mam dat skoro 30 korun? Chcem byt zase dieta aby mi zmrzlinu kupovali rodicia alebo chcem od Fica zmrzlinovy prispevok! Ved zmrzlina je velmi zdrava a ma blahodarne ucinky na psychiku, to my potrebujeme...zdravych a psychicky nezavadnych spoluobcanov!!! Asi podam navrh hlavnemu hygienikovi SR alebo ministrovi zdravotnictva alebo Milosovi Bubanovi.

3. Cokoladova a malinova boli genialne!!!

4. Obcania, jedzte zmrzlinu!!!

2 komentáre:

  1. hej hej,zmrzlina je kurevsky drahá, v brne stojí 8-11 korún zvyčajne. šak toto neni normalne... a aspoň keby to nejaká fajna smotanová bola čo sa v teple nezačne hneď roztápať, ale kdeže, samá voda - späť k magnumom!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ked bude eura sa vdaka panovi ficovi a mozno aj prispevku na zmrzlinu budeme tak prachati ze budeme vytahovat len same bankovky a centy budeme vo velkom hadzat do studien.

    a ja sa tesim na euro aspon viem co kazdemu kupim na vianoce, mesce na penaze, kedysi sa vraj uvazovali o opasok to bude modny trend.

    a odkedy mekdonald zrusil mekflari baunty moj zivot nie je taky aky bol predtym.nastastie to zacharnuju obcasni zmrzlinari s kokosovou zmrzkou. ale pamatam si ekd kopcek stal aj menej ako 3 koruny heh...

    OdpovedaťOdstrániť