utorok 6. mája 2008

Prvomajovky

Strasne aktualne ale predsa sem davam fotky co som nafotil na prechadzke prveho maja...normalne ze sa mi pacia a mam z nich radost, musim chodievat castejsie!
Fotky su vacsinou "silno umelecke" + zopar dokumentacnych. Klasicky, pokial ste zvedavy na fotku vo vacsom rozliseni tak na nu kliknite - dufam ze niektore za to stoja.

Takze najprv na luke...mal som brutalne mokre nohy ked som prisiel.

Detail na kvapocky:


Priznavam trochu som si na tom uletel a nevedel sa toho nabazit:


Povysenecka pupava:


Mravenisko plne zivota:


Detail krasne rozkvitnuteho stromu:


Nadherna zem:


Repka olejna, vdacny objekt na fotografovanie skoda ze nebola modrejsia obloha:


Dalsie ulety a la to notoricky zname pozadie v XP:


Pokus o HDR fotku - nevydareny ale dal som to ako obal albumu, male je to celkom ok:


Zaujimave zrastene stromy:


Toto bolo krasne, vsetko az oslepujuco zelene a ked som tam prisiel vyplasil som tri dive kacky ktore odtial vzlietli skor nez som stacil zapnut fotak...skoda:


To je vsetko co som chcel ukazat, link na celu galeriu je http://picasaweb.google.sk/knox.blog/Prvomajovky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára