piatok 27. júna 2008

Super Natural

Zastavil som sa pri smutne sa tvariacom ujovi visiacom na krizi a sadol si na lavicku. Ceresna vrhala blahodarny tien a kebyze snad pridem skor, stacilo by s otvorenymi ustami lezat na lavicke a cakat kym mi do nich ceresne same popadaju.
Zadival som sa na pole, stromy, oblaky - ukrizovany ujo ma skutocne krasny vyhlad! Sedim na lavicke, divam sa tym istym smerom a vyhlad sa zrazu zacina rozmazavat. Ako vo sne...
Samozrejme, bol to len sen! Musel som byt blazon ked som si myslel ze nieco tak dokonale nadherne moze byt skutocne. Alebo azda nie?
Moje myslienky prerusil zajac ktory vysiel na polnu cestu. Vyzeral zivo, snad to predsa len nebude sen? Sadam si na bicykel a idem za nim.

Uz ste niekedy nahanali zajaca? Chytili ste uz do ruk svatojansku musku? Videli ste letiet bazanta? Nie? Ja ano, za posledny mesiac...pocas par vyletov. Tentoraz ale ziadne fotky, vyberte sa do prirody a presvedcte sa na vlastne oci ze sa tam deju zazracne veci a navyse je tam este aj ovela prijemnejsie ako v rozhorucenej betonovej dzungli.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára