pondelok 23. júna 2008

Velkovlak

Divny nazov, nesedi mi vobec ale tak ako prelozit Big Train? Kazdopadne zacal som tohto udajneho nastupcu pythonovcov sledovat...Chodi to piatok o pol jednej v noci na CT2, zatial som videl len 2-3 epizody ale pacilo sa mi dost. Stoji to za pozornost, urcite. Vypozoroval som ze najprv sketche sledujem len tak nepobavene ale potom sa to zrazu zlomi a zacnem sa smiat, pricom to uz nedokazem zastavit lebo aj pri dalsich sketchoch sa este stale smejem na tom prvom a proste nestiham...uplne ma dorazilo napr. majstrovstva v zirani, talentovany sprinter alebo pracovnik ktory na rokovani zacal predvadzat opicu - to som si naposledy celkom slusne poplakal.
Takze Ceska Televizia mi opat spravila radost a vysiela aj nieco na co sa da pozerat - super!
www.csfd.cz/film/112097-velkovlak-big-train

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára