utorok 9. septembra 2008

Na biku do Petronell-Carnuntum

Toto leto som na biku planoval niekolko tur, aj viacdnovych - nakoniec z toho bolo...nic. Ale aspon taky kratucky vyletik tot nedaleko do Petronell-Carnuntum za pamiatkami este z rima bol fajn.Mensi problem bol tam trafit, aj ked rakusania maju vsetky trasy krasne znacene a znacky su ozaj kazdu chvilu - znacia akesi okruhy a tak neni problem kruzit dokola a nadavat. Odporucam zastavit a pozerat znacky aj z druhej strany. Pred cestou som sa pomylil a myslel si ze Petronell je nazov mesta a Carnuntum su tie pamiatky, ono sa ale mestecko vola Petronell-Carnuntum. Zlaty bol ujo ktory na otazku kde je Petronell-Carnuntum na nas zazrel jak na retardovanych a odpovedal "HIER" (tu). Okolo su nejake vinice, samozrejme ze sme len ochutnali par bobul...fajnove bolo.
Tie rimske pamiatky su roztrusene tak kusok od seba, vacsinou za za vstup platia nejake eura tak sme ako spravne socky obzreli len z dialky a sli dalej hladat nieco free. Ja som chcel vidiet predovsetkym vitazny obluk a ten som si aj kukol...zdarma. Aha:

Od Moblog

Od Moblog

Od Moblog
Ta posledna fotka je fotena cez take sklo co tam bolo...fantasticky napad! Na skle je v CADe spraveny nacrt ako to vyzeralo a ked sa presne postavite a pozriete aj to krasne sedi...na fotke bohuzial nie kedze som na mobile prt videl ale v skutocnosti je to fakt zaujimave.
Takze kusok od bratislavy, lahko dostupne aj na biku taketo pekne a zaujimave veci - no nekup to!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára