utorok 23. septembra 2008

Zlyhanie statistiky

alebo ked sa dari tak sa dari?
Vcera mi pri strhavani folie z krabice frkla do oka spinka - taka ta zo zosivacky. U lekara som zatial nebol, dal som do oka visinky a nejaku ocnu mast (fuj nechutne) a sedim tu teraz v slnecnych okuliaroch jak blb. Zvlastne, vsetci predsa vieme ze spinky nelietaju a ked uz tak kua aka je pravdepodobnost ze mi to vleti presne do oka? Nechapem ako som mohol stihnut zatvorit oko...

V ten isty den, v noci cestou z pivka ma pod jednym panelakom niekto niecim oblial. Bola tma a ja som ani nevedel co to bolo ale kedze som paranoidny, obaval som sa toho najhorsieho. Ked som sa dostal k svetlu zmrzol som. Casto sa to nestava, ale vcera sa najhorsie predstavy vyplnili - boli to zvratky. Nejaky kokot alebo pica drbol z okna alebo balkonu kybel z grckami...ako casto toto ludia robia a kolko balkonov a okien je v petrzalke? Nechapem ako sa mi to mohlo stat doprdele. Avsak odniesli si to iba tenisky...v podstate len par kvapiek odrazenych od zeme. Nechapem ako som mohol stihnut odskocit...

Poucenie do buducnosti - 1. statistika obcas zlyhava, 2. treba si davat vacsi pozor na oci, 3. asi sa vyserem na chodenie po hnusnych neosvetlenych nebezpecnych chodnikoch pod panelakmi a radsej budem chodit po cestach.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára