sobota 3. januára 2009

Stumblin...

Pravidelna davka zaujimavych stranok, tento krat nie az tak vtipne veci ale jednoducho veci co ma zaujali. K asi vacsine z nich som sa dostal pomocou rozsirenia pre firefox - StumbleUpon (a tu je to rozsirenie). Je to skvela vec, vytvorite si konto (velmi rychlo a free), zvolite kategorie ktore vas zaujimaju a vybera to zaujimave stranky. A vybera skutocne dobre, uz som sa pri tom par krat zasekol na dlhu dobu...skutocne fajn vec. Takze odkladam sem nejake zaujimavosti z poslednych dni:

Buzerovat a mlatit: Toto som nasiel niekde inde ale stoji to za to, celkom vystizne.

Akinator - neskutocna vec, myslite na niekoho znameho a tento chlapik to uhadne! Je fakt dobry, vyskusajte.

www.jacksonpollock.org je taka flashova srandicka. Vyhral som sa s tym ako maly...a potom som zistil ze sa daju kliknutim menit farby... :) To uz som bol vo vytrzeni... Inac si vygooglujte nejake pollockove malby ak neviete o co ide, pripadne odporucam super film Pollock.

imanmaleki.com - pozrite si tuto galeriu...pekne fotky? No tak to nie su fotky ale malby! Niektore neskuocne realisticke, nechapem!!!

Zen pribehy...pekne...ale som lenivy to vsecko citat...

Krasne fotky malych babatiek...ale fakt ze dost dobre...a pozor NENI to ta znama puzzlova anne geddes...

Nejake prednasky o kvantovej fyzike...nemozem byt taky lenivy :(

artoftravel.com - vystizny nazov...proste stranka o cestovani, tipy a rady...podla toho co som prebehol sa mi zdala dost kvalitna.

Super reklama na pansku ochranu...

Zena ktora prepozicala hlas kreslenej postavicke pikacu. BRUTALNE :)

Nejake pocitacove vtipky teda vtipne obrazky...niektore dost dobre.

Internetom sa teraz siria vselijake top obrazky roku 2008 podla roznych agentur a novin...su uzasne ale predpokladam ze ste ich uz vsetci videli, tak sem dam Best 50 Astronomy Pictures of Year 2008. Krasne obrazky, ako dokazu odfotit objekt niekolko desiatok milionov svetelnych rokov vzdialeny a niekolko desiatok tisic svetelnych rokov velky/siroky a to este tak aby to vyzeralo pekne mi proste hlava nebere...

Tak snad vas nieco zaujalo a pobavilo, ked ne tak by ste ma nasrali lebo som to tvoril na notbuku poleziacky so starou mysou a dostal som asi 4 krat brutalny krc do zapastia...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára