štvrtok 12. marca 2009

Fotim...

Nie tolko ako by som chcel - kvoli lenivosti a fokin pocasiu, ale daco fotim...len to sem nedavam vsetko lebo by to bolo trosku zahltene asi...najma ked pride nejake normalnejsie pocasie a fotiek bude snad viac ako teraz. Takze dnes len taka pripomienka viacmenej ze fotky najdete na flickr.
Lemon

Tuto zatial posledna, mala to byt hadanka ze: kde je citron? Inac je to hrajkanie sa s makro sosovkami - spravil som aj grupu na flickri, ked mate nejake fotky s makrososovkami tak spravite sluzbu ludstvu ak ich tam pridate!

Takze tak, vsetky fotky teda na www.flickr.com/photos/knox-photo/ sem budem pridavat uz asi len vynimocne, tato je vynimocna tym ze ma rekordny pocet komentarov - 3 :)
A este jedna vynimocna, odhalim sa tu: aha moj AUTOportret.

AUTOportrait

2 komentáre:

  1. Autoporter je vtipny:) Fotky na flickri - klobuk dole, velmi pekne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dik...ale ja si coraz castejsie spominam na tu tvoju vetu ze fotak je lepsi ako ja fotograf, teda som sam so sebou stale dost nespokojny co sa tyka fotenia.

    OdpovedaťOdstrániť