utorok 31. marca 2009

Mam rad svoju pracu

Teda presnejsie brigadu...Uz davnejsie som chcel napisat ze mam rad svoju pracu, vtedy som si myslel ako sa mam dobre ked hovno robim, mal som taku vtipnu prihodu vtedy - dosiel veduci a ze: "hej vy co tam lezite dajte si aspon prilbu" :) No ale to som este nevedel aku brigadu si najdem neskor.
Pozrel som si tam uz dva filmy, niekolko epizod My name is Earl, mam rozcitane dve knihy, pocuval som tolko mp3 ze uz som dalej nevladal...no a inac som surfoval po internete. To je asi tak vsetko, mam ale pocit ze tam mozem zretardiet ked budem len niekolko hodin sedet pri compe a cumet do neho...ale inac som spokojny!
Este dodam ze som kukal vcera Dummy co bolo sice celkom mile a fajn, pri jednej scene som dokonca od smiechu skoro padol pod stol ale na viac ako 3/5* mi to nestacilo :) No a dnes The Boy in the Striped Pyjamas co sa mi velmi pacilo, dal by som 4,5/5 ale kedze take na csfd neni som dal plnych 5 lebo to bolo fakt pekne, na konci krasna hudba - po dlhej dobe som film pri zaverecnych titulkoch nevypol ale dopocuval do konca...a mozno by som aj slzu vyronil keby som nebol necitlive hovado a neboli pri mne ludia.

2 komentáre:

  1. to mi pripomina casy ked som robila recepcnu a robila som denne 12 hodin, ale robila NIC, absolutne nicotne nic. az tak ze som precitala denne jedny noviny a jednu knihu. do konca satanske verse od rushdieho- az tak ma tam vytazovali hehe

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To ta obdivujem, ja tolko citat nevydrzim...resp. pri ziadnej cinnosti tolko nevydrzim, dneska som uz nevedel co so sebou...normalne mi to nicnerobenie dalo zabrat!

    OdpovedaťOdstrániť