pondelok 18. mája 2009

Mensia zmena na blogu

Konecne sa mi podarilo zbavit sa dlhocizneho archivu blogu - nahradila ho vyskakovacia ponuka!Taketo nieco som planoval spravit uz davno ale nevedel som ako na to...az kym som nenatrafil na toto riesenie u chosseho. Ten mi odpisal - mensie problemy som este doriesil po prekonani lenivosti a precitani napovedy bloguje a zda sa ze vsetko funguje...
V tom lavom stlpci este prebehli dalsie drobne upravy + pribudol generator nahodnych fotiek z mojho flickr albumu.
Zatial som objavil mensie chybicky krasy a to take ze opera zobrazuje trosku vacsie medzery ako by som chcel a explorer az uplne obrovske, nechapem odkial si ich vycucal...navyse tento blog celkovo vyzera v exploreri nejako divne, tucnejsi...ale nejsom webmaster a neviem si s tym dat rady zatial - studovat to podrobne sa mi nechce.

1 komentár: