pondelok 28. septembra 2009

Coho som sa to dozil?

Vcera som sa vecer na chvilu zastavil v jednej dedinskej krcme...Tak si to predstavte - nedela vecer, v krcme okrem krcmarky 6-7 stamgastov...dvaja z nich sa venuju automatom a zvysni POZERAJU V TELKE SUPERSTAR! Co je to za choru dobu? V krcme ma ist maximalne tak sport, chlapi maju nadavat a viest prihluple - vysokonefundovane reci o sporte a nie o tom kto postupi do divadla a kto ne...hnus. Zaujimalo by ma ci aj posielaju smsky?
Tento zazitok vo mne nahlodal vieru v nizkostandardne dedinske krcmy ako nositelky takej tej istej nepopisatelnej carovnej atmosfery...miesta kde sice mozno dostanem po hube alebo chytim daku chorobu z neumyvanych poharov...ale miesta kde sa aspon doteraz dalo skryt pred tou "kulturou" pred ktorou sa neda utiect inam...

4 komentáre:

  1. ja som bol tiež na dedinskej krčme včera v seníku, nejaký tí ožratí chlapy s červenými nosmi, nevrelý domáci, nadratá ženská, prsnatá krčmárka, a v telke formula, samozrejme nafajčené a zatuchnutý smrad. jediná neštandartná vec boli čisté vecká a pekné okolie krčmy. ceny veľmi pekné a fajne chuťovky k pivu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No ved prave o tych ludi (o tu \"smotanku\") a spinu&smrad mi ide! Ciste vecka to kebyze vidim tak tam nejdem lebo by som si myslel ze to musi byt daka pasca alebo co :) Ale nizke ceny a chutovky su fajn...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mozno to ich zeny im zakazuju kukat doma, tak musia ist kvoli tomu do krcmy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No to sa mi nezda pravdepodobne, poriadny slovak predsa zenu mlati preventivne aj pred tym nez ide do krcmy aj ked sa vrati takze pochybujem ze by im nieco zakazovali...mozno sa ale hanbia za to ze to pozeraju a posielaju smsky tak kukaju v sukromii na tajnasa :)

    OdpovedaťOdstrániť