pondelok 21. septembra 2009

My deti zo stanice Zoo

Po velmi dlhej dobe som si precital aj daku nenaucnu literaturu, okrem inych aj My deti zo stanice Zoo...Odporucam dodrzat poradie najprv film a az potom kniha (a znova film), z opacnym nemam vobec dobre skusenosti. Film bol uplne fantasticky, nechapem ze som ho dovtedy prehliadal a pritom podobne filmy da sa povedat vyhladavam. Avsak ked som zacal citat knihu...fuha no odporucam, je to sila...vsetko je to realita a nebolo to ani tak davno. Kniha pribeh ktory som poznal z filmu este viac rozvinula a doplnila...a mna to tak vzalo este raz...chcel som napisat "krasa" ale radsej ne...

2 komentáre:

  1. a si mi klamal ze nemas cas citat ine knihy!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ehm vidim casovy rozdiel 2 mesiace :) Ja predsa neklamem...

    OdpovedaťOdstrániť