pondelok 23. novembra 2009

Scheherazade

Predchvilou som sa uplnou nahodou dozvedel ze Suita po tisic a jednej noci od Collegium Musicum je na motivy Scheherazady od uja Nikolaja Andrejevica...
Suitu po tisic a jednej noci si na nete asi nevypocujete - odporucam zaobstarat si album Konvergencie, ale Scheherazada je tu. Padol som z toho na zadok...
PeEs: link je na cast z ktorej som padol na zadok ale su tam aj ine...
PeEsDva: ten dirigent si na tom strasne ulietava :)
PeEsTri: ze neuhadnete akou nahodou som na toto vlastne prisiel, kde ze som Scheherezadu dnes pocul? (Riesenie)

4 komentáre:

  1. vypočuť sa to dá tuto http://listen.grooveshark.com...979

    a k ripping yarns som sa ešte nedostal? aké to je?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jo ale myslel som tu suitu po tisic a jednej noci od collegium musicum...ale fajn link, dik - ked uz tam budete ludia tak si vypocujte aj let cmeliaka ;)

    Ripping Yarns chodia teraz na CT2 (ci este stale nekukas tv?), videl som par dielov a...no boli take dost nevyrovnane podla mna. Pri jednej som plakal skoro cely cas, uplne cisty monthypythonosvsky humor...no ale ostatne uz boli take ze som sa zasmial len par krat - aj ked o to vydatnejsie. Myslim ale ze urcite stoji za pozretie...uz len kvoli tej jednej epizode o majorovi Errol Phippovi ktory padol do nemeckeho zajatia: \"Pokusil se o 560 útěků, z toho o plných 200 ještě předtím, než opustil Anglii. Po příjezdu do Německa prchal pravidelně každý den a o víkendech dvakrát denně!\"

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hahahah :)
    ee nie telku uz nielen ze nepozeram, ale uz ani nemam ako
    ale zda sa mi ze ripping yarns mam niekde na dvd zapotrosene

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak pohladaj a kukni epizodu 3. Útěk ze Stalag Luft 112 B ;) To sa mi s tych tusim styroch co som zatial videl pacila najviac...

    OdpovedaťOdstrániť