streda 2. júna 2010

Fotoblog 2010

No po pol roku som si uvedomil ze uz mame rok 2010 - vytvaram teda rubriku fotoblog 2010. Fotky uz klasicky davam na flickr ale pridam sem aspon nieco na ukazku... Zaroven mozem konstatovat ze sa mi pred par tyzdnami opat podarilo presvihnut mozno zivotny zaber, videl som "suboj" uzovky s vranou. Kym som zosadol z biku, vybalil fotak a zacal fotit tak uz bolo po...skoda no ale zazitok to bol pekny.

Ok a teraz fotky - po kliknuti sa daju na flickri zobrazit este trochu vacsie. Najprv samicka/sliepka bazanta ku ktorej sa mi podarilo dostat celkom blizko - skoda ze nie este blizsie...taktiez svetlo nebolo vobec idealne...

Phasianus colchicus

Dalej som fotil zabie orgie, tam som sa vysantil pri tej vode celkom...ako najvydarenejsi zaber som vybral extravagantnu zabu ktora uz ma asi dost tak sa radsej zamaskovala:

Extravagantná žaba

Nakoniec este jedno rano zo zaciatku roka...taketo fotky som chcel vzdy fotit (akurat lepsie) :) Ale to prostredie a atmosfera tej prirody...nadhera no uz len naucit sa fotit a zachytit to krajsie hehe...

Svitanie nad Klenovcom

A vsetky moje dalsie fotky uz klasicky najdete na www.flickr.com/photos/knox-photo/

3 komentáre:

  1. hej to si i ja hovorím, že boha jak super to vyzerá, ale keď chytím tú čiernu ogabu do ruky, ani boha mi z toho nič také pekné nevylezie, podvod! predali mi nefungujúci fotoaparát!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak u teba to neni prekvapujuce ved ty mas Nikon :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nikon je uplne najlepšia značka fotoaparátov na svete, vedia tancovať aportujú a všetko ostatné a dakedy sa pokazia pri fotení, čo s nich robí skvelých spoločníkov keď má človek ľahkú batožinu, oproti nejakým mrchovým kanónom čo ani strieľat nevedia

    OdpovedaťOdstrániť