nedeľa 20. júna 2010

IT Crowd pokracuje!

Neuveritelna sprava dnes pre mna...podla IMDB uz 25. juna zacne stvrta seria tohto skveleho serialu od rezisera Grahama Linehana ktory vlastne iny nez fantasticky serial ani nenatocil - odporucam tymto aj zvysok jeho tvorby...Tesime sa! Tesite sa?

3 komentáre:

  1. daj na to, že sa tešíme
    tretia séria bola bombastická, tak som zvedavý na štvorku
    btw. mne ukončili heroes a smallville, aj keď popravde načase, hlavne to druhé

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja sledujem teraz vlastne len family guy ktory ma akurat letne prazdniny takze o to viac itcrowd potesi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hlavostojka zbrovita2. júla 2010 o 3:47

    pocuj kozmonaut...ozvat by sa bolo za tu mystiku...ja uz listok mam hh...joj sa tesim bude haluz aj havajsku ruzu som nam uz objednal

    OdpovedaťOdstrániť