utorok 28. decembra 2004

Green Tea

Zeleny caj rulez :) $$OBR18129$$ Ludia pite zeleny caj, je to absolutna bomba!
V krajinach kde sa uz po starocia pije zeleny caj, teda Japonsko alebo Cina, je najdlhsia priemerna dlzka zivota, nizky vyskyt srdcovo-cievnych ochoreni, velmi maly vyskyt rakoviny zaludka.
Ma antioxidacne ucinky. Priaznivy vplyv ma pri ochoreniach : zvyseny cholesterol, vysoky krvny tlak, diabetes, infekcne ochorenia, zubny kaz, prevencia rakoviny, starnutie. Ucinny je aj pri problemoch s travenim, prostatou ci alzheimerom!
NO NIE JE TO SUPER??? :)
Podla mna je to neuveritelny napoj - pite zeleny caj, urobite tak nieco pre svoje zdravie.
(Samozrejme sa to tyka len kvalitnych listovych cajov)
$$OBR18115$$

6 komentárov:

  1. Každičké ráno v mém hrnečku tančí několik snítek zeleného čaje. Pomalu se rozvíjí a uvolňují vůni a barvu. Je vskutku lahodný. Bez jakých koli sladidel si vychutnávám po malých doušcích tu dobrotu. Ač svoji schánku zatěžkávám různými neřestmi, na tenhle rituál si čas vždy najdu...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. paci sa mi ten pristup : Ač svoji schánku zatěžkávám různými neřestmi, na tenhle rituál si čas vždy najdu... som na tom podobne.
    Jo a taktiez pijem zeleny caj bez sladidiel - ani neviem preco ale nikdy som ho s cukrom nevyskusal ani nevyskusam.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Absolutni souhlas. ad cukr ci necukr - rozhodne necukr. Ja to zkousel. K tomu, abych plnej hrnek s cajem nevylil, me donutil pouze temne zeleno zlutavy obsah. Je to brecka, bez cukru je to o necem jinym.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ale na druhej strane obcas mi ta chut uz troska leze na nervy (gunpowder:temple of heaven) takze idem kupit asi nejake zelene aromatizovane.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jejda, náhodou jsem tě objevila na toplistu. Marně jsem vzpomínala na link, kde jsem se tak vyznávala zelenému čaji...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. sranda ako davno to uz bolo...este minuly rok. A ja som si este stale nenasiel cas na nakup nejakych dobrych cajov a original cinskej misky co chcem k tomu

    OdpovedaťOdstrániť