streda 29. decembra 2004

TV Tip

$$OBR18176$$Dnes vecer si urcite pozrem zevraj legendarny film The French Connection - Francuzska spojka. Oceneny 5 oskarmi + 3 nominacie
Kultovy, krimi z roku 1971. Takze dnes o 20 : 00 na Jojke - som zvedavy este som to nevidel.
IMDB

2 komentáre:

  1. Jen dotaz, proc Knoxville?? Znas, nebo navstivil jsi tohle mesto v USA (stat TN)??
    Jinak presto, ze je Franc.sp. hodne stary film, "objevil" G.Hackmana a rozjel jeho karieru. Z dnesniho pohledu nebude asi film eso, ale presto je jeden z tech dobrych...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no mesto knoxville poznam, narodil sa tam quentin tarantino moj najoblubenejsi reziser, ale nikdy som tam nebol. nick knoxville som si dal este daaavno - davali vtedy jackass a mne sa to dost pacilo tak som si dal johnny knoxville, bolo to tak narychlo teraz by som si uz vymyslel nieco ine ale vtedy som mal prvy den internet a vsade som sa registroval s tymto nickom takze mi to uz zostalo a nemenim to

    OdpovedaťOdstrániť