štvrtok 30. decembra 2004

Zaujimave linky

Co zaujimave som si dnes na nete pozeral... Na mojej oblubenej stranke www.photo.net som si prezrel galeriu cloveka menom Miguel Angel de Arriba Cuadrado - super fotky

Asi hodinu som si prezeral zrubove domy na http://www.zruby.sk
Nadhera neuveritelne sa mi tie drevene domceky pacia...

Naplo ma pri pohlade na zadok Dennisa Jamesa (fuuuuuj)

Zasol som pri pozerani videa neznameho 50 kiloveho 14 rocneho liftera
110kg Clean & Jerk

Prezrel som si srdcervuce fotografie z azie

Precital si o otcovi ktory dal do drazby vianocne darceky svojich deti :)

Niekolkokrat denne som sa bol pozret na tento neodolatelny citron
Uplne som sa nan namotal strasne sa mi ten obrazok paci :)

3 komentáre:

  1. Ahoj knoxi, vazne se Ti libi jen te citron? a jen tak pro zajimavost neni to skutecny citron ale citron vyrobeny z vosku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nenapisal som ze sa mi paci LEN ten citron, cely blog je fajn mam ta v oblubenych a som pravidelny citatel :)
    ale jednoducho ten citron rulez, uplne ma dostal - odkial ze ho mas?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten citronek jsem si nasla pres vyhledavac, zkratka klasicka nahoda :)

    OdpovedaťOdstrániť