piatok 4. novembra 2005

Fokin friday

Skola mi skoncila 16:30. Ponahlal som sa na autobus ktory mal ist 16:37. Na zastavku som prisiel 16:39 ale nemusel som lutovat lebo aj tak isiel uz 16:30 takze by som aj tak nestihol...Cakal som teda lebo dalsi mal ist 17:15. O 17:25 som volal domov nech mi kuknu na nete kedy ten damned bus vlastne ide.  Odpoved ma priam sokovala - 18:21
Preco som taky sprosty a uz si konecne ten cestovny poriadok nevytlacim? Alebo preco nejsom taky mudry aby som si to zapametal?
Nastastie som stretol spoluziakov tak sme sli na pivo. Zidem dole do podniku a vidim stovky ciganov ktory na mna kukaju jak keby som ich tam prisiel nutit pracovat alebo co. Fakt nebezpecne vyzerali no ale alway look on a bright side of life takze som bol rad ze nemam pri sebe vacsi obnos penazi a pridem iba o mobil a mp3prehravac...aj skripta mi snad nechaju, pohodaaa. No ale nevsimali si nas. Objednali sme piva - capovane samozrejme nemali takze flasky. Pytam sa spoluziakov preco si neberu pohare. Pozru na mna jak na debila potom na pohare a krutia hlavami. Az teraz som si to vsimol a podakoval bohu za to ze capovane nemali. V zivote som tak spinave pohare nevidel. V zivote som nevidel ani tak spinavu misku pre psa, ani zachodovu misu ani nic co by sa rovnalo tym poharom. Spina bola normalne zazrana vnutri v skle a naspodku bola nejaka vykrystalizovana tmavozltohneda sracka. Takze dany podnik nevermore, potom uz zachvilu siel bus a o 20 : 00 som uz bol doma!!! A to som si kedysi vravel ze pohoda ved skola je od bratislavy len 40 km :(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára