streda 23. novembra 2005

Moje kombinacie jedal a zaujimavy sirup

Ty vole blbsi napis snad ani nemoze byt. Chcem si tu dnes poznamenat co zaujimave som jedol...urcite niektori poznaju stavy ked mate chut jest hocico, hlavne ale rychlo.Takze moje dneskajsie :
-rozok, syr, pasteta, kecup, salam a smotanovy jogurt jahodovy = pohodicka
-rozok, syr, salam a horka cokolada = onicom
-tatranka a pikantna pasteta alebo nejaka zmeska na hrianky, neviem co to bolo ale bolo to dobreee = famozne

K tomu sirupu, prvy krat v zivote som take nieco videl - sirup s prichutou rumovy caj. LOL
                

5 komentárov:

  1. Si zijes teda, dofrasa ;))) same lahudky...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ale tak zas az tak zle na tom nie som/nie sme...hento bolo ale u spoluziakov na internate.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A vlastne ako si zijes ty? Si sa nejako bez slova vytratil...co sa stalo?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kedysi pobyval po internatech a hned jsem si myslel ,ze to foto je odtam. Kazdopadne na intrech to bylo perfektni...
    :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jo to je! Ale nebyvam tam len travim volny cas lebo mame fokin velke medzery medzi prednaskami :(

    OdpovedaťOdstrániť