utorok 15. novembra 2005

Kuzelnicke videa

Tri velmi zaujimave videa ktore sa oplati pozret. (Odkazy najprv nefungovali ale uz by malo byt vsetko v poriadku) Ako prvy trik s flasou. Vyleje vodu, zatrase - a voda je zas vo flasi. Zaujimave.
Dalsie kuzlo je trik so sklenenym stolom, vazne uzasne - toto si treba pozriet. Cez sklenenu vypln stola najprv pretiahne mincu a potom solnicku. Nechapacka...
Toto video je asi najlepsie - troska dlhsie ale oplati sa pozret do konca. Chlapik sa najprv naklana ako keby prenho neplatila gravitacia a potom si pusta hlavu z krku az ku guliam...vazne treba vidiet!

Vsetky videa su z www.lemonzoo.com ako vzdy plati ze je na stranke plno dalsich skvelych videi na ktorych pozretie by ale trebalo asi niekolko zivotov.

6 komentárov:

  1. zas tolko videi tam nie je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. akoze tie videa su dost namakane nechapem ani ja

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no ja som to myslel tak ze keby si chcel kazdy den sledovat tych milion stranok kde su kazdy den nove a nove funny videa tak to je dost tazke...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nám stačí, keď ich budeš denne sledovať ty, a tie best nám sem hádzať:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no len to by som potreboval niekoho na ucenie...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak takého niekoho by som ja potrebovala aj za bežého života:)

    OdpovedaťOdstrániť