nedeľa 15. októbra 2006

Co ma v poslednom case pobavilo

Sympaticka teta, deti hrajuce sepulturu, osoba snaziaca sa o zdrave stravovanie a stary otec...
Uff tak pri pohlade na tuto sympaticku tetu som sa nemohol prestat smiat...neviem preco, asi kvoli tomu vyrazu v tvari :)

Male deti hraju Refuse/Resist od Sepultury - take mile, pobavil ma najma zaciatocny vykrik spevacika...FUCK SHIT UP!!! :)))

Dalej...vybuch smiechu a slzy v ociach mi sposobil pohlad na nemenovanu osobu snaziacu sa o dietne, zdrave stravovanie...v ruke drzala : racio chlebik, platok syra a navrchu tlacenka!!! :)
(racio chlebik - myslim taky ten polystyrenovy bullshit hnusny co vrzga pod zubami)

Nakoniec taka usmevna glosa od stareho otca - rozoberali sa sestrine nechty nalakovane na cierno. "To ma na to aby jej nebolo vidno spinu pod nechtami!"

1 komentár: