nedeľa 29. októbra 2006

Mensi update

Dlhsie som nic nenapisal. Dovod - zas problemy s compom, prezmenu sa mi zrutil OS. Pisem z notbuku aspon toto kratke info, update snoveho dennika a nejake sniper videa... Po dlhej dobe sa mi opat nieco snivalo - vzdy take kratke blbosticky...
Bol som u spoluziakov na internate, zrazu jednemu prislo zle - vybehol na chodbu, nevedel sa zorientovat v dverach a vysablil sa do toho kumbalu kde maju upratovacky svoje nadobicko.
Dost zvlastny sen teda...
Dalsi - ten bol pekny aj ked rovnako blby. Snivalo sa mi ze mam tento mobil. Brutalne uplne rad som bol...potom som mal ist do skoly a strasne som sa tesil jak vyskusam WIFI internet na nom. A nasledovalo neprijemne prebudenie :(

Este nejake videa - sniper(i) v Bagdade si natacaju uspesne zasahy. Slabsie povahy nepozerajte, ostatni tu su tri videa : 1, 2, 3

Este som nieco chcel ale nechce sa mi uz pisat, tak niekedy neskor...bye
(Drzte palce mojmu compu nech sa z nemocnice vrati v poriadku, bez nasledkov)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára