pondelok 25. decembra 2006

Kalebassa

Zas som tu dlhsie nic nenapisal...mohol by som sa vyhovarat ze nemam cas lebo sa poctivo pripravujem na skusky ale bohuzial ucim sa minimalne :(kalebassaTo ale dufam ze coskoro zmenim, na vianoce som dostal kalabassy aj nejake prazene mate takze s riadnymi davkami kofeinu mi to dufam pojde lepsie. Pil som z toho zatial tri krat a myslim ze som nasiel nieco co mi konecne slape...konecne citim nejake ucinky kofeinu...hura hura...mozno k tomu este vyskusam namiesat ginko...

Btw chcel som tu este nieco napisat ale nejako si neviem spomenut co...tak mozno dakedy inokedy :)

A mimochodom, kukam na moj profil na csfd a vidim ze kazdu chvilu ohviezdickujem film cislo 700. Naposledny som sa tu chvalil cislom 300 no a za ten rok aj par mesiacov mi ich celkom pribudlo...hm no mozno by som pri tej prilezitosti mohol spravit nejake my best tohto roka...uvidime...tak zatial prijemne sviatky vsetkym...

3 komentáre:

  1. Mám podobnou jako je ta v popředí a \"trochu\" zlobí - prosakuje. Nevíš, jak na to?
    http://gomba.bloguje.cz/421315-kalebasa-a-yerba-mate.php

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tato je ale origos kupena, nie robena...takze nepresakuje - akurat tym ze ma taky specificky tvar tak ked do nej nalejem horucu vodu tak sa dole zraza to teplo a vzdy je to na com je polozena vlhke ale nepresakuje...

    Nooo co s tym...karamel, jak som cital na tvojom blogu, si skusal takze okrem toho ti neviem nic ine poradit...ale tu je jeden navod na ten karamel mozno ti to nejak pomoze :
    http://grower.cz/forum/showthread.php?postid=476386#post476386
    Tam sa pise o nejakych dvoch rokoch takze asi nieco robis zle...ale zas mne sa to tiez nezda ze by karamel tolku dobu vydrzal vriacu vodu...skus a daj vedet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. divny klobasy :)))))))))

    OdpovedaťOdstrániť