utorok 19. decembra 2006

Worst Album Covers a ine srandicky

Dnes tu mame jednu genialnu stranku ktoru by ste urcite nemali prehliadnut - zbierka najhorsich obalov na CD alebo skor LP, to je fuk...urcite si to pozrite ja som sa teda dlho takto nezasmial. Ozaj krute, az neuveritelne pre mna :) No a dalej este nejake vtipky o ciganovi a zlatej rybke, demokracii na palube lietadla + 3 videjka z youtube rehotajuce sa decko, spievajuci kacer a genialny gitarista tommy emmanuel... Jo a este maly bonus, skryte posolstvo vo Win XP!
Takze k tym covers : chcel som sem dat aj nejake ze moje top ale neda sa vybrat, oni su skoro vsetky genialne... www.coverbrowser.com/covers/worst-album-covers POZOR - su tam tri stranky, tak kliknite na next aby vam neusli nejake perly...

Vtip o ciganovi
Jednou cikan chytal ryby. Kdyz uz mel dost, zacal si balit veci, kdyz v tom neco zabralo. Vy-tahl to z vody a kouka - zlata rybka. Nerozpakoval se, odstranil hacek a hodil ji do vody. Po-tom se obratil, ze pujde domu. V tom se za nim ozve: "Haló, dobry clovece, splnim ti tri prani za to, zes mi zachranil zivot!". Cikan ale jen mavl rukou a rekl, ze je v zivote zcela spokojeny a ma vseho dostatek, nicmene rybka stale nalehala, at si neco preje. "No tak dobre, ked inak nedas, chcel by som pekny dom, peknu zenu a pekne auto", odvetil cikan. "Dobra tedy, vse bude, jak sis pral...", na to rybka. V puli cesty se ale cikan zastavil a rekl si: " Vzdyt ja tej rybke ani nepodakoval!" Vratil se tedy a vse napravil. Rybka se dlouho divila, ze se ji to jeste nestalo, aby se nekdo vratil a podekoval. Byla tak nadsena, ze cikanovi nabidla jeste jedno prani. Cikan ale nechtel, ze je uz stastny clovek a ze chce zit takto az do smrti, prividelavajic si poctivou praci. Rybka byla ale neoblomna, at pry si preje jakoukoliv blbost. "Ked inak ne-das, rybka, tak mi ho teda vyfajci." Rybka se jala vykonavat prani a najednou ji zacnou rust vlasy, ruce, nohy, oblicej. "A najednou, predo mnou osmerrocne dievcatko, pan sudca, naozaj si nevymyslam..."

Vtip o lietadle
Leti lietadlo, zrazu za cestujucimi dojde kapitan a hovori ze maju poruchu jedneho motora, ze bohuzial boli nuteni vyhadzat vsetku batozinu ze sa ospravedlnuje, mrzi ho to ale ze to bohuzial este nie je vsetko - musia sa obetovat aj nejaki cestujuci. A aby nebol nikto diskriminovany podla farby pleti, sexualnej orientacie alebo narodnosti tak najspravodlivejsie bude vybrat cestujucich podla abecedy. K dveram teda nastupia : Arabi, Buzeranti, Cigáni, Cernosi, ... :)

Videjka
Rehotajuce sa decko
Spievajuci kacer - pri tomto som sa slusne zasekol a kukal na to asi 30 krat...
Tommy Emmanuel - skvely gitarista hra rozne zname melodie, super video!

Bush
A nakoniec nieco pre tych ktori maju Win XP - kliknite pravym tlacidlom na plochu a dajte novy - textovy dokument, nazvite ho akokolvek a otvorte ho. Napiste bush hid the facts ulozte, zatvorte a vzapati otvorte dokument znova - mali by ste vidiet prekvapenie ;)

2 komentáre:

  1. knox, nefunguje mi to s tym textovym dokumentom

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ak mas XP a robil si vsetko spravne mal by text zmiznut, resp. by mal byt nahradeny stvorcekmi...tu je videodokaz http://www.metacafe.com/watch/300088/notepad_secret_trick/

    OdpovedaťOdstrániť