piatok 29. decembra 2006

Ranna vychadzka do prirody

Vcerajsie rano v stiavnickych vrchoch bolo skutocne prekrasne...jemne nasnezene, srien na stromoch, krasne modra obloha, uzasne svetlo...pokusil som sa tu nadheru zachytit, snad vam to aspon trochu priblizim!




Davam sem tieto dve - zvysok si mozte pozret v galerii tu http://picasaweb.google.com/knox.blog/29122006/

V tejto casti lesa som bol vela krat ale tentokrat to bolo uplne ine...to jemne nasnezenie sa mi pacilo este viac ako riadny sneh. Fakt uzasna, nezabudnutelna prechadzka! Vycistenie hlavy, nacerpanie energie,... Ludia ak mate moznost chodte sa pozret do lesa :) Odporucam!

6 komentárov:

  1. ..to muzu, prochazky mnaaaam...jdes se projit se mnou? Bohuzel za snehem bychom museli vytahnout auto a poodjet na sever :)))

    Moc, moc pekne fotky, to uz ti zadnou posilat k novemu roku nemusim. Takze jen prani, at se ti synku dari podle tvych predstav!!!
    Klani se Point* USA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsou moc krasne, mas cit pro krasu. U nas takova namraza vcera nebyla a dnes dokonce svitilo slunicko...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. * - na sever, napriklad Yellowstone alebo do Kanady by som sa hned siel pozriet :) Snad sa tam niekedy dostanem...
    Diky, aj tebe do noveho roka len to najlepsie!

    zuzi - Dakujem :) Ono mozno tie fotky posobia ze tam bola kosa ale bolo nad nulou - ja som bol vonku len v svetri. Ta namraza vydrzala len chvilu, poobede sa to uz topilo...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nemusis do Kanady, (moc drsny)vystacis si v pohode s USA treba Denver Colorado mam tam znamy, nebo obycejna Indiana...csss ty fujavice a rachot na borderu s Michiganem (stat jezer a rybolovu) si nedovedes predstavit, do toho vseho obrovitej los :)))Nebo na opacne strane stat NH...tyole ja uz jsem pametnik to je des jak ty roky leti...budu to muset zase jednou objet znova a jihu v tom teple u more blbnu:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No ale kanada je kanada :) Pocul som ze sa tam tie zruby v horach nezamykaju aby tam mohli pripadni turisti prenocovat...takze v usa yellowstone a potom pojdem do kanady, som uz pevne rozhodnuty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zatim teda uspesny Novy rok! ;)

    OdpovedaťOdstrániť