sobota 26. apríla 2008

Knihy za 10 korun

Bol som v mestskej kniznici, kupil si tri knihy a zaplatil 30 sk.Ako je to mozne? Maju totiz nejaku akciu takze vypredavaju vyradene titulky po 10 sk. Cakal som teda ze zozenem nieco fajn ale musim povedat ze som bol trochu sklamany. Ale asi som moc narocny, vsak co by som chcel za desat korun, ze? Taktiez tam bolo dost ludi a chaos, knihy dokladali tak nejak priebezne ked na ne nasli miesto - hodil by sa nejaky zoznam zverejneny dopredu. Inac ale myslim ze sa tam oplati ist pozriet, mozno si tam nieco najdete... A mimochodom nie je to jedina akcia v bratislave, tento vikend je v ramci akcie bratislava pre vsetkych par veci zadarmo - mna sice zaujala len ta kniznica ale mozno si nieco vyberete. Ok na zaver uz len vdaka Markoffovi za tip - ja som o tomto vobec nevedel, mohli by to propagovat lepsie.

1 komentár:

  1. ja nikdy nezabudnem ako sme nabehli do lacnych knih pred stuzkovou a kupovali bestselleri do tomboly. odporucam vsetkym knizocku co sa volala LEBKA V SUDE stale neskutocne 2,- SKK a mali ju tam este dva roky asi.... aj som ju precitala a bola poucna, a co sa tej tomboly tyka velmi boli prekvapeny ludia ked dostali balicky s desiatimi kusmi jednej a tej istej knihy :-)))

    OdpovedaťOdstrániť