nedeľa 4. decembra 2005

Nejake zaujimavosti z dneskajska

Vyrok Lindy z vyvolenych, navod na retusovanie ksichtov, super remixy hviezdnej roty, jedno nadherne portfolio fotografii a jedna srandicka z IRC. Najprv vyrok jednej damy s vyvolenych menom Linda :
"Vkuse prdim a treba mi ist v kuse srat!"
Krasne, nie? :)

Navod na retusovanie tvare od Mira Veseleho. Vazne ucinne a dost jednoduche. Ja som nepostupoval presne podla navodu, trosku som freestyloval ale dosiahol velmi uspokojive vysledky - ktore ale urcite nikto neuvidi lebo sem nebudem davat moj znudeny ksicht z rodinnej oslavy.

Remixy hviezdnej roty z funradia - vazne skvele, bol som rad ked som to nasiel. Vazne odporucam si vsetkych 5 vypocut. Moj favorit je Jaroslav Harvan - Dnes. Ked som to prvy krat pocul nechapal som, spieval som si to cely den. Vazne vydarene.

No a nakoniec portfolio cloveka menom Wilson Tsoi
. Dostal som sa k nemu nahodou ked som vyhladaval nieco o fotaku Canon A520 (ktory by som rad dostal mily jezisko) - neviem teda ci tie fotky robil zrovna tymto fotakom (skor asi ne) ale su vazne skilled a je tam vselico mozne.

Jedna vec z irc na ktorej som sa dnes vazne pobavil:

a4aya4a : a pisnicka nevim jak se menuje...ale zazpivam ji vam -> šat ap end sliput mi a mou a vonča sliput mi šat ap end sliput mi
knox : e-rotic - shut up and sleep with me
knox : "a vonča sliput mi" loooooool :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára