nedeľa 4. decembra 2005

Searchpluginy do firefoxu

Uzitocne veci. Iba rozbalite do priecinku Program filesMozilla FirefoxSearchplugins a mozte si vo Firefoxe vpravo hore namiesto hladania v google hladat aj inde napr. csfd, imdb, ebay, wikipedia popripade mozte hladat torrenty na roznych trackeroch.Stahovat mozte tadyyy.
Nasiel som to na krytak.blogspot.com ale musim sa pochvalit ze som k nim pridal vlastny. Chybalo mi tam totiz vyhladavanie na imdb.com takze som sedliackym rozumom dosiel na to jak to asi cca funguje a prepisal to, stiahol ikonku upravil vo photoshope a voala nech sa paci mozte hladat.

4 komentáre:

  1. FF nemám v Program files? lepší by bylo napsat do adresáře /Searchplugins v adresáři FF a co ti co nemájí widle? ti adreresář Program files na počítači vůbec nemají!
    jinak priečinok je fasa slovo, stejně mně ty překlady počítačových termínů do češtiny a slovenštiny někdy přivádějí do úžasu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pisal som to iba pre najvacsie lamy - ostatni teda ti co si boli sami schopni zmenit priecinok/adresar instalacie popripade pouzivaju iny operacny system nez win to podla mna nepotrebuju a dovtipia sa to aj sami.
    Zaujimave ze mam Win po cesky takze mam složky a nie priecinky ale pouzivam priecinky...ani neviem odkial to mam.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no ked uz kecate o tych vyhladavacich moduloch... jednoducho staci www.mozilla.sk/doplnky a tam si vybrat modul ktory chcete (jedna sa o moduly pre slovensky web) netreba nic kopirovat staci kliknut a modul sa sam nainstaluje...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ano akurat ze na stranke mozilla.sk je modulov 16 a v mojom packu asi 50.

    Zopar ich je aj na http://www.czilla.cz/doplnky/vyhledavani/
    tak si vyberte no...

    OdpovedaťOdstrániť