pondelok 26. decembra 2005

Sialeny sen

Dnes moj mozog vyprodukoval uplne sialeny sen. Nesniva sa mi casto - da sa povedat ze za triezva sa mi vlastne nesniva vobec a preto ma to dost prekvapilo :)Bol som na stanici...neviem ci vlakovej alebo autobusovej to je vlastne jedno. Zrazu na mna zacala kricat dvadsatkorunacka. Zohol som sa k nej a ona ma chytila za ruku. Zistil som ze to boli dve dvadsatkorunacky co sa iba tvarili ako jedna. Jedna z nich na mna zacala rozpravat detskym hlasom. Hlasom maleho chlapca...rozpraval nejakym inym jazykom, nejaka arabstina alebo co neviem to je jedno ale rozumel som mu. Vravel ze sa stratil svojim rodicom a zacal plakat. Ked plakal uz som mu nerozumel co hovori...
Rozmyslal som ako mu pomoct a rozhodol som sa ze ho zanesem na informacie a necham ho tam :)
Zrazu sa ale v dave zjavila nejaka babicka co plakala a kricala ze sa jej stratil vnucik. S radostou som siel za nou, hrdo ukazal dve dvadsatkourunacky a spytal sa ci je to on!
Pozrela na mna jak na blbca a rozplakala sa este viac. Az teraz som pochopil situaciu. Nedalo mi to a zacal som sa smiat. Hej je to blbe ale rehotal som sa jak blazon. Davy ludi na mna pozerali ako na strasneho hajzla, magora, vraha...niekto volal policiu...a to je asi tak vsetko co si zo sna pametam.
Zaujimalo by ma co to malo znamenat :)

1 komentár:

  1. milan dost pecka som sa zamail aka strasna blbosta sa ti snivala pokracuj dalej

    OdpovedaťOdstrániť