nedeľa 25. decembra 2005

Nocna Bratislava z mojho balkona

Fotak som dostal len vcera a fotit zatial vobec neviem takze zatial to tu podla toho aj bude vyzerat...ale snaha bola.

(Ked kliknete na obrazok zobrazi sa vacsi)

4 komentáre:

  1. ;))) ...fotit umet nemusis, to dneska zmakne digitak za tebe s dvema Mega vic je zbytecny,ale divat se za tebe (vybrat motiv-scenu) to neumi...
    Premyslim, odkud fotis. Zeby se Petrzalka tak rozlostla??Hm, no jo,25 let jsem tam nebyl...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No ja prave skusam fotit v plne manualnom rezime...ucim sa vybrat spravne iso, expoziciu, clonu,...
    Samozrejme je to fotene z Petrzalky. Jo Petrzalka sa teda za 25 rokov velmi rozrastla, ani si nevies predstavit ako :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. presto, mam na Slovensko,Blavu, Petrzalku spoustu jen tech nejlepsich vzpominek. Jednak jsme tam staveli jako prislusnici modernizovanych "PTP" praporu most ;)) (nekteri diky pribuznym v zahranici za odmenu ;)))

    , zase vsak popijeli po sichte na ovsisti jako super parta...moravaci,ostravaci /hutni montaze/ madari, slovaci,/doprastav blava/sem tam rakusak (dodavali technologie a naradi)/momentove klice,atd./ mala chalupa-hospoda uprostred staveniste.(asi neexistuje) Kousek dal jsem (v Ruzove nebo tak nejak)videl zive pani Gombitovou atd. O cucu (vino)radeji nemluvim ;)))No to by nebyl Point*, aby vsude nebyl ;)) to je jedno, Sk je pro mne excelent...

    Jinak, nejlepsi fotky (podle mne samozrejme)ja udelam (po strance kvality z 30let starou Practicou a jak rikas manualne.Kazdopadne posledni fotky tady co vidim, jsou super...Udelej si extra blog na ne,vzdy kousek komentare k fotce atd. tady se to trochu ztrati...
    Mnoho zdaru...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. heh, čučo to bol velky hit - v osmej, deviatej triede sme nepili nic ine kua to boli casy :)
    Nad samostatnym fotoblogom som rozmyslal ale nejak sa mi do toho nechce...mozno casom, uvidim este...

    OdpovedaťOdstrániť