pondelok 27. marca 2006

CroCop

Kukam ze som tu uz dlhsie nic nove nepridal - zeby znak toho ze sa zacinam ucit? No ano trochu...to viete predterminy+nejake seminarky, projekty no bude toho viac takze zacinam zlahka uz takto skoro.Ale tak pridavam jedno super video s knockautami od Mirka CroCopa - mimochodom poslanca chorvatskeho parlamentu :)
Super hudba, super zostrihane, dynamicke - dost sa mi paci to video. KUKAJTE TU
Ked mate pomalsie pripojenie tak stlacte pause, pockajte kym sa to natiahne a pustite potom.

4 komentáre:

  1. fuha? akoze pozrel som to cele, ale je mi z toho akosi blbo, nemma rad a vobec neuznavam taketo sporty, je to tvrde nasilie na kt. sa ostatný bavia.fakt som proti, jedine co sa mi pacilo bola jeho postava fakt dost corba, ale nechapem jak taky jebko sa dostane do politiky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nasilie, cojaviem tuto si po zapase podaju ruky, objimu sa - napr. v takom futbale alebo hokeji sa napadaju aj po preruseni hry a padaju trestne oznamenia...

    Odkial vies ze je to jebko, poznas ho? :(

    A jebkovia sa do politiky dostanu tak ze ich zvolia jebkovia.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekny zabijak..ale nevydrzal som pozerat do konca..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja videl podobneho clovicka pri akci v jednom bistru v Miami. Zasahovalo v ty rvacce 9 policistu.Pak tam prisel jeden pustil nejaky spray (ne slzak) a onen clovicek najednou zcela odpadl jako hruska.(zajimalo by mne co to bylo za uklidnovadlo)Jinak tim chci rict,ze podle jeho stylu se venoval necemu podobnemu (byl to cubanec)cernej+ desivy hovado...

    OdpovedaťOdstrániť