streda 15. marca 2006

Nastupili by ste?

Do autobusu ktoreho vodic ma na svojej kabine toto? vesmirnilide nalepkaJe to nalepka od vesmirnych ludi STOP ČIPOVEJ TOTALITE. Uplne ma to dostalo :) A nebolo to na kabine vodica, to by som urcite nenastupil...nalepil to asi nejaky mimozemstan dakde vzadu - ledva som si to vsimol.

4 komentáre:

  1. No, to ja kdysi(davno tomu) nastoupil v SK do lepsiho autobusu (smer Trnava)
    Slovensky vodic,dojedl svacinku,zapil to Bazantem,oklepal drobky z uniformy a otevrel dvere cestujicim na zastavce k nastupu ;)))
    Nutno dodat,ze jel velmi dobre a v cili jsme byli asi o dvacetr minut drive,nez oznamoval jizdni rad.Znam jeste jednoho ,ktery jezdil(kamos) trasu na Nove mesto n/Vahom.Ten predvedl,ze pro dalkovou Karosu neni problem zadna zatacka a ze drtit nadoraz muze byt zabavne ;))bez zastavek,atd...(trochu spechal;)) Oba vsak soferi i lide excellentni,krome...no.. toho "dopingu" no...;)))
    P.S chystam exkluzivni video,(i delkou)viz muj sajt(1.dil).
    Zdravim...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cili odpoved k otazce-titulku clanku, na Slovensku bych nastoupil po svych zkusenostech klidne a do vseho ;)))

    P.S i bojovy transporter (OTecko umi letat, neveris?? Hm, Kezmarok nauci... (strelnice-tankodrom atd)...
    ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hej ja pravidelne chodim s vodicom ktory si v strede cesty zastavi pri pekarni, nakupi pecivo a ranajkuje po ceste pocas jazdy!
    Alkohol za volantom - to neakceptujem to je fuj. Aj ked len jedno pivo ale ide o princip a este k tomu vodic z povolania :(
    A rezanie zakrut - chvilu by si jazdil v MHD a hned by ti to prestalo pripadat smiesne :) Akoze co niektori ti blbci robia...plny autobus, neni kde sadnut ani niekedy kde sa chytit a oni si to rezu a pridavaju plyn aby nas to hadzalo jak nejaky dobytok.

    Video stiahnem asi az na buduci tyzden lebo mam pokazeny disk a na systemovy nechcem tahat.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Trochu vzruseni v MHD nezaskodi, na stejnem odkazu kde mam ja virt.disk,ted nabizi 1GB, free plejs.Me za to ze jsem zakladajicim clenem klanu ;))))) zvysili kapacitu (bez zmeny ceny) 3x.Dobrej deal...jo vernostni,bonusy,slevy,kupony atd. to v americe funguje excellentne.

    P.S ja zatim pridam dalsi casti videa, ty jsou akcnejsi.Dokonce jsem tam videl mezi temi dopr.prostredky i cesky auto ;))))

    OdpovedaťOdstrániť